I. After ’89: branduri de ieri și de azi
AWE. Adaptive Work Environment, parterul Palatului Universul – 25 octombrie 2018, ora 19.00
Despre subiectul conferinței: Primul eveniment discursiv din seria celor 3 organizate în cadrul proiectului Made În RO: 100 de ani de branding românesc readuce în prim-plan o retrospectivă a brandurilor de larg consum, venite din interbelic sau din comunism, care au supraviețuit într-o formă sau alta ori s-au adaptat cerințelor societății capitaliste. Reinventarea mărcilor de tradiție românești, acomodarea cu un “nou” public și o retorică diferită. Despre rezistență și rebranding.
Moderator: Florin Dumitrescu, publicitar, autor și antropolog
Invitați: Sorin Psatta, Integrated Communication Director BBDO România // Șerban Alexandrescu, Co-fondator Headvertising // Sorin Trâncă, Managing Partner Friends\TBWA
Talking points orientative:
Locație: București, 26 octombrie, ora 19.00, AWE Adaptive Work Environment
Subiect: O trecere în revistă a celor mai importante sau interesante aspecte din istoria antreprenoriatului românesc (despre personajele din spatele afacerilor), mai ales cel de la începutul secolului și felul în care au apărut, s-au dezvoltat sau au dispărut unele dintre brandurile și mărcile românești cele mai cunoscute.
Prezentare susținută de: Dumitru Lăcătușu, istoric, Centrul de Consultanță Istorică, și Florian Ciobanu, curator și colecționar „Reclame Vechi Româneşti 1840-1995“.
12 noiembrie 2018, ora 17.00, Casino – Centrul e Cultură urbană Cluj-Napoca
Cel de-al treilea eveniment discursiv din seria celor 3 organizate în cadrul proiectului Made In RO: 100 de ani de branding românesc readuce în prim-plan poveștile de succes ale diferitelor grupuri de inițiativa locală din Cluj-Napoca, care au reușit, prin diverse acțiuni, proiecte și campanii publice și private să transforme orașul într-un brand la nivel local, dar și național, într-un pol regional de dezvoltare, făcându-l mai atractiv pentru turism și investitii private.
Invitați:
Moderator– Viorel Nistor, jurnalist, lector Departamentul Jurnalism al Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării din cadrul Universității Babeș-Bolyai Cluj-Napoca
Dan Clinci, arhitect și Președinte Urbannect, inițiator al proiectului „Orașul Acasă”
Norbert Petrovici, sociolog, conferențiar universitar la Facultatea de Sociologie și Asistență socială din cadrul Universității „Babeș-Bolyai”
Stelian Brad, Președinte Cluj IT Cluster, Prof. dr. ing. în cadrul Universității Tehnice Cluj-Napoca
Key talking points propuse